Concordia Elbląg rozwija się jako organizacja sportowa. W ramach możliwości, stawiamy na marketing i promocję, głównie wykorzystując media społecznościowe i internet. Przedstawiamy podsumowanie 2024 roku w tych działaniach.
W minionych 12 miesiącach zrobiliśmy krok do przodu. To nie są jednak tylko frazesy, ale i fakty, poparte na przykładach i liczbach. Stawiamy na szybkość, dobre zdjęcia i wideo.
Nasz profil na Facebooku obserwuje 6340 osób. A zatem, na największej platformie społecznościowej, jesteśmy drugim klubem w Elblągu. Nasze materiały wyświetlano łącznie w 2024 roku prawie 1,3 miliona razy. A nasz organiczny zasięg wyniósł ponad 665 tysięcy. To znaczy, że tyle osób (profili) zobaczyło materiały Concordii Elbląg. Jest to wzrost o 106%, w porównaniu do analogicznego okresu, w roku 2023.
Opublikowaliśmy łącznie 37 filmów i 18 rolek. Łączna liczba wyświetleń filmów to ponad 435 tysięcy odsłon. Natomiast łączna liczba wyświetleń rolek, to prawie pół miliona.
Najpopularniejsze rolki miał odpowiednio 194 000 i 190 000 wyświetleń.
Najpopularniejsze posty i jednocześnie filmy, miały 44 252, 36 604 i 26 513 wyświetleń. Były to skróty z meczów w ForBet IV lidze.
Na początku maja 2024 roku wystartował nasz drugi profil na Facebooku, czyli Szkółka Piłkarska Concordii Elbląg. Materiały na tym profilu, w systematyczny sposób, przedstawiają wydarzenia, związane z naszą młodzieżą. Obserwuje go 513 osób.
Materiały miały na nim łącznie 140 tysięcy wyświetleń i 30 000 zasięgu organicznego.
Wraz z profilem Akademii, został stworzony profil jej na Instagramie. Jest to uzupełnienie profilu głównego, z przeznaczeniem dla młodszych odbiorców. Liczba obserwujących to 225 osób. Liczba wyświetleń materiałów to ponad 70 000. Liczba zasięgu organicznego to ponad 6000.
TikTok
Od września istnieje profil klubu na TikToku i co jakiś czas publikowane są tam materiały wideo. Jest to platforma, która pozwala na dodarcie do kolejnych osób. 15 filmów wygenerowało zasięg 77 000 wyświetleń, 2134 polubień, 165 komentarzy i łączną liczbę 120 000 widzów. Obserwują nas 324 osoby.
Najlepsze filmy mają 19,5 tysiąca, 9,4 tysiąca i 6,2 tysiąca wyświetleń.
Wszyscy obserwujący
Łączna liczba obserwujących wszystkie nasze profile: prawie 7 000
Łączna liczba zasięgu organicznego: 820 000
Łączna liczba wyświetleń filmów: 1 115 000
Strona internetowa
Na naszej stronie publikujemy relacje z meczów, wydarzeń w Akademii, galerie zdjęć i wideo. Publikacje są regularne i aktualizowane na bieżąco. Nasze materiały są także promowane na stronie Patrona Medialnego, czyli info.elblag.pl. Proces aktualizacji strony wymaga kolejnych działań, których efekty będą już wkrótce.
Dziękujemy wszystkim Kibicom, za obserwowanie naszych klubowych mediów.
ForBet IV liga (2024/25)
1 | MKS Start Nidzica | 15 | 39 | |
2 | MLKS Znicz Biała Piska | 15 | 33 | |
3 | MMKS Concordia Elbląg | 15 | 26 | |
4 | MKS Rominta Gołdap | 15 | 25 | |
5 | KKS Granica Kętrzyn | 15 | 24 | |
6 | GKS Mamry Giżycko | 15 | 24 | |
7 | MKS Mrągowia Mrągowo | 15 | 23 | |
8 | BKS Tęcza Biskupiec | 15 | 23 | |
9 | OKS Sokół Ostróda | 15 | 21 | |
10 | DKS Dobre Miasto | 15 | 20 | |
11 | GKS Pisa Primavera Barczewo | 15 | 17 | |
12 | MKS Mazur Ełk | 15 | 17 | |
13 | ZKS Olimpia II Elbląg | 15 | 16 | |
14 | MKS Olimpia Olsztynek | 15 | 10 | |
15 | Stomil II Olsztyn SA | 15 | 10 | |
16 | IKS Jeziorak Iława | 15 | 8 |
1 miejsce - awans do III ligi
2 miejsce - baraże o awans
14-15 miejsce - baraże o utrzymanie
16 miejsce - spadek do Klasy Okręgowej
Concordia Elbląg
Jeziorak Iława
Ivanei Brito 9'
Kacper Filipczyk 39'
-
Imaiida Kotaro 17'
Czarni Olecko (wyjazd)
1/8 finału Bank Spółdzielczy w Szczytnie Wojewódzkiego Pucharu Polski
marzec 2025